.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار وتاكيد بر استفاده ازظرفيت سايتهاي خبري
شفقت خواستار تزريق روحيه اميد در بين جامعه از طريق رسانه‌ها شد و گفت: مازندران در سايت‌هاي خبري و نمايندگي‌هاي خبرگزاري‌ها خبرنگاران فعالي دارد كه از اين فرصت استثنايي بايد استفاده بهينه...
استاندار وتاكيد بر استفاده ازظرفيت سايتهاي خبري

براي اطلاع رساني در هفته دولت از ظرفيت خبرگزاري‌ها استفاده ويژه شود .

استاندار مازندران خواستار حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي در دفاتر رسانه‌هاي استان به ويژه خبرگزاري‌ها و صدا و سيما براي اطلاع رساني در هفته دولت شد.    
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت امروز در جلسه هماهنگي ستاد هفته دولت افزود: مطبوعات مازندران نيز داراي استعداد و ظرفيت‌هاي اطلاع رساني بالايي است كه بايد از اين فرصت به منظور تبيين عملكرد دولت استفاده كرد.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه تاكنون اطلاع رساني درستي از عملكرد دولت ارائه نشده است اظهار كرد: در اين باره روابط عمومي‌ها بايد خود را با نيازهاي رسانه‌اي و مردم هماهنگ كنند.
شفقت خواستار تزريق روحيه اميد در بين جامعه از طريق رسانه‌ها شد و گفت: مازندران در سايت‌هاي خبري و نمايندگي‌هاي خبرگزاري‌ها خبرنگاران فعالي دارد كه از اين فرصت استثنايي بايد استفاده بهينه كرد.
استاندار مازندران تشكيل گروه تخصصي براي جمع‌آوري مستندات عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي را ضروري دانست و اعلام كرد: در هفته دولت امسال، خدمات دولت در مازندران با همكاري شوراي سياست‌گذراي ائمه جمعه استان از زبان 29 خطيب نماز جمعه شهرهاي مازندران نيز بيان مي‌شود.
وي دولت نهم را دولت مردمي خواند و افزود: تريبون نماز جمعه را به عنوان يك رسانه مي‌دانيم و ضروري است تا از شبكه مبلغان روحانيت استان نيز براي اطلاع رساني استفاده شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران نيز در اين جلسه گفت: در هفته دولت امسال تمامي كتابخانه‌هايي كه به نام شهيدان رجايي و باهنر نامگذاري شده است تجهيز خواهند شد.
محمد اسماعيل امامزاده از تخفيف 50 درصدي بهاي سينماهاي مازندران در هفته دولت خبر داد و افزود: در اين هفته از تمامي ظرفيت‌هاي مساجد استان مازندران نيز براي بيان عملكرد دستگاه‌هاي استان استفاده خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.595 seconds.